субота, 14. септембар 2013.

Zdravo,nisam vam pisala dugo nove postove,pa evo da se oduzim!
                                               Jesenje Oblacenje
Svi imamo najvece probleme oko oblacenja sminkanja i frizura za jesen ,posto velicinom pada kisa pa nam budu mokre stvari,sminka se razlije a frizura pomokri,ali cemu frke oko toga,Ja sam tu da pomognem,GLEDAJTE:
                                                            Frizura za kratku kosu
                                 

                                          Ema i Demi su jako razumeju u modu a i to sami mozemo videti♥
                                                 Frizura za dugu kosu  
  Ashley i Demi imaju jako slatke promene kod frizura :)         
A sad oblacenje:
Slatka Majica ide uz sve ali joj najvise pristaje krem boje kao pantalone ili nesto drugo itd........
 Pantalone u boji su za jesen uvek u modi stoje uz sve jer jesen trazi vesele boje a ne tuzne 

Patike idu uz sve a pogoto duboke,Starke nisu za jesen vise su za leto
Ja imam Reebok ali imam i Nike pa cu vam pokazati sliku kao moje:
                                                                   A sad sminka
Pa stigosmo mi i do sminke,sto se tice sminke,jesen trazi vesele boje zato nanesite one boje koje vas uvek cine srecnom
 Tutoral je vrlo lak a i prelep,probala sam i stvarno je cool
                                                              Evo jos jedan tutorial
I Za sami kraj najbolji tutorial
I Eto to je sve za ovaj post ,Nadam se da sam vam barem malo pomogla,Pisite mi sta vas zanima ja za sve imam odgovor
Bayy......;)





1 коментар: